Coachingu lauamäng

Meil on rõõm teatada, et minu ja Annika Haavisto-Visnapuu coachingu lauamäng klassiruumi on valmis saanud ja saame seda nüüd teiega jagada. Mängu päris oma kodulehe loomiseni leiad vajaliku infot siit.

 

LAUAMÄNGU IDEE on sarnane GROW mudeli loogikaga, kus mängijad leiavad vastused  teadlikkust tekitavatele küsimustele, mis kuuluvad kuue teema hulka: teema, tulemus, täna, teerajad, tegevused, tähistamine.

Unistuste käivitaja annab võimaluse läbi mängu tegeleda oma igapäevaste  lahendamist vajavate teemade või suurimate väljakutsete ja unistustega.

Mängu lõpuks on võimalik mängijatel  jõuda reaalsete tegevussammudeni oma eesmärkide elluviimisel ja/või unistuste poole liikumisel. 

 

KELLELE?

Mängu luues mõtlesime eelkõige vanemale koolieale (alates põhikooli 3.aste). Grupi arutelud toimivad selles vanuses tulemuslikult lauamängu keskkonnas, kus mängus on juhuslikkus ja neutraalsus. Seda põhimõtet saab hästi kasutada laste aruteludes oma eesmärkide/unistuste poole püüdlemisel, kuidas saavutada edu ja õnne elus.
Mäng sobib ka täiskasvanutele.

KUS SAAN KASUTADA?

  • Mäng sobib kasutamiseks nt klassijuhataja tunnis õpilaste aasta eesmärkide seadmisel või ettevõtlusõppes eesmärgistamise üle arutledes või mõne reaalse projektiga tegeledes, inimeseõpetuse tunnis isikliku vastutuse, unistuste ja õnne temaatika ilmestamiseks või karjääriõpetuses oma selgemate sihtide seadmiseks.
  • Õpetajate kollegiaalsete suhete erivormides luues vaheldust tavalistele vestlustele, et mängus etteantud küsimuste toel leida suuremat selgust oma eesmärkides ja lahendustes.
  • Pere ringis tähenduslike vestluste pidamiseks, kus kõik pereliikmed saavad jagada oma unistusi ja lahendust vajavaid teemasid.
  • Mängu saab kasutada nii isiklike kui kui ka meeskondlike eesmärkidega tegelemisel

MÄNGU HIND

Mängu hind on 44,90€ + saatmiskulu.

Koolide jaoks on koolipakett 269,40€ + saatmiskulu (7 mängu = 6 mängu hinnaga).

KUIDAS ON VÕIMALIK SEDA MÄNGU KOHE SAADA?

Täida see kontaktivorm ja saadan lauamängu teele!

    MÄNGU JUHEND

    Mäng sisaldab:

    • kuuest sektorist koosnev mängulaud
    • 64 mängukaarti  – 60 kaarti (teema 1-10 sinine; tulemus 11-20 lilla; täna 21-30 roosa; teerajad 31-40 kollane; tegevused 41-50 roheline; tähistamine 51-60  helesinine) ja 4 ükssarviku kaarti
    • 1 täring ja 4 mängunuppu
    • mängu juhend

    Mängijaid: 2-4

    • Individuaalselt mängides saab iga mängija tegeleda mängus oma isikliku teemaga, kuid teekond läbitakse koos.
    • Meeskonnana mängides valivad mängijad meeskonnana ühe teema, millele otsitakse koos lahendusi.


    Mängu eesmärk:

    Eesmärgiks on tegeleda ühe mängutsükli jooksul ainult ühe teemaga (eesmärgiga),  jõuda viimasele mänguväljale nr. 60, vastates kõikidele küsimustele ning koguda mängu lõpuks kõige enam ükssarviku kaarte.


    Mänguks ettevalmistus:

    Mängulaud pannakse kokku kuuest sektorist ringikujuliselt nii, et numbrid 1-60 oleks õiges järjestuses. Iga sektori juurde asetatakse sektorile vastavad 10 teemakaarti.

    Võta paber ja pliiats, tee mängu jooksul märkmeid.

    Mängu sissejuhatuseks soovitame arutleda eesmärkide seadmise vajalikkusest, edu ja õnne tähendusest elus.


    Mängureeglid:

    1. Mängu mängitakse nagu tavalist lauamängu, veeretades täringut ja käies kordamööda. Mängijad veeretavad täringut vanuselises järjekorras, alustades noorimast või vanimast mängijast.

    2. Mängija veeretab täringut ja liigub mängulaual veeretatud silmade võrra edasi. Mängija jääb seisma mänguväljal, millel oleva numbri põhjal loeb häälega ette küsimuse sama numbriga mängukaardilt. Mängija vastab küsimusele, seejärel läheb mängu õigus üle järgmisele mängijale ja iga mängija saab uuesti veeretada täringut oma järjekorra alusel.

    3. Tähelepanelikult tuleb kuulata kaasmängijate vastuseid. Mõned küsimused mängus on suunatud kõikidele mängijatele ning tuleb aidata kaasmängijal lahendada tema teemat.

    4. Kõikidel mängijatel tuleb mängust väljumiseks vastata 60. küsimusele.

    5. Kui kõik mängijad on mängust väljunud, annab iga mängija ühe ükssarviku kaardi kaasmängijale, kelle teema ja lahendused kõnetasid kõige enam ning selgitab oma valikut.

    6. Võidab mängija, kes jõuab finišisse ja saab kaasmängijatelt kõige enam ükssarviku kaarte.

     

    Soovin tellida!

     

    © 2024 Kadri Arula, Annika Haavisto-Visnapuu. Kõik õigused kaitstud.